dijous, 4 de novembre del 2010

Millorant els temps

Dilluns vaig sortir amb la bicicleta a posar fites, per saber la distància que corro.

3.5 quilòmetres des del carrer Santa Maria fins a l'església de Mirasol, just després del carrer del Nard, el que vol dir que els dimarts i dijous, que s'han convertit en els dies de la setmana que surto de forma fixa, faig 7 quilòmetres. 

La setmana passada vaig fer-ho en 45 minuts. Dimarts vaig intentar millorar i vaig trigar 44 minuts i avui, que em sentia lleugera i corria gairebé sense adonar-me, 42, és a dir, he aconseguit fer el quilòmetre en 6 minuts.

No m'agraden les carreres ni sóc competitiva; corro perquè m'agrada la sensació que em produeix, per fer exercici, per poder explicar el món d'una manera diferent.

De tota manera, m'agrada millorar els temps, per el simple fet d'anar millorant. Una mica de repte personal sempre va bé. Però avui m'he adonat que per millorar t'ho has de proposar, si no hi penso corro a un ritme pausat, tranquil. Per anar més ràpid he de pensar-hi; també és divertit. Així com hi ha dies que em dedico a jugar amb les paraules, que em serveixen per enviar les meves cròniques matutines, altres em concentraré en córrer més ràpid, a veure en quant temps aconsegueixo fer els 7 quilòmetres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada