dimarts, 8 de març del 2011

Petits plaers

Surto a les 7, amb la llum del dia que despunta, en algun lloc, entre núvols de tempesta. M'agrada córrer amb la natura revoltada, em contagia el seu esperit.

Aprofitant la llum he anat cap a Can Borrell, per gaudir del bosc. L'estan netejant molt, fins al pi del Xandri, no sé perqué. M'ha agradat anar veient els senyals de la primavera, especialment en un dia rúfol com avui. Els amatllers florits, les fulles tendres dels arbres que havien quedat nus.

De tornada, m'ha acompanyat una pluja suau i cálida, que em refrescava la cara i em feia sentir bé.

1 comentari:

  1. És quan corro que hi veig clar ... ;-)
    I córrer sota la pluja és una de les millors coses que hi ha. Sobre tot si després t'espera una dutxa calenta a casa....

    ResponElimina